måndag, juni 17

Sjukt kul helg i Sikhall

Halli hallå!
Har precis kommit hem efter det årliga seglarlägret i Sikhall.
Det var verkligen jätte kul och jag längtar så himla mycket tillbaka.
Sov det största rummet och vi hade riktiga sänga + balkong (det är lyx). Seglingen var också sjukt kul och jag ville segla så mycket mer. Känns inte som vi seglat i tre dag ens!
Jag van kappseglingen, wiho! (vi var två båtar)
Förutom det så har jag lärt mig att köra motorbåt och körde upp och ned en ribb till Sikhall och Vänersborg.
Nu är jag sjukt trött och ska ta och duscha och hänga i soffan för resten av kvällen.
Ses
Glömde kameran hemma! Förstår ni att jag varit utan den en hel helg. Har inga bilder ALLS! Det är ju hämskt!
Som tur är så har Helena skickat några bilder...



 Pappa blir ikastad eftersom att han van föräldrarkappseglingen

 Tre på en gungelefant
 I'm the king of the klätterställning

 En kille i min grupp hade med sig en "ring" som vi fick åka i istället för träning ;)
 Det var kul men man blev lite blöt....





 Och här kastas jag och Lars i eftersom att vi van kappseglingen (i olika grupper)



Förutom allt detta så kan jag även medela att jag tagit årets första dopp. I spöregn. Det var kallt.
Det bästa med badet var den varma duschen efter...

Tyvärr så har jag inga bilder ifrån seglingen, trotts att det var ett seglarläger.
Men ni kan nog fatta att vi hade rätt kul! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)