fredag, november 8

Vanlig fredagsunderhållning

Hello! Sitter och väntar på att Elin ska komma medan jag gör vad jag brukar göra en fredagskväll... kolla på klipp på YouTube! :D
Här är lite roliga saker jag hittat:

Hitta lite sneak-peaks till en hunger games parodi vid namn "The starving games" (tror att den kommer ut på film xd)

Ahahahahahah!!! Dör! xd
Kommande vampyrfilm, "Vampire Academy". Har faktiskt funderat på att läsa böckerna. Handling
Får mig bara att längta ännu mer till den 20:onde!!
Aaaah! Måste see! Älskar animerade barnfilmer ju!
Behöver jag ens säga nått? Det är ett måste! (älskar sista "klippet" hahahah!)
En film som går på bio just nu, den verkar väl helt okej? Undrar vad den handlar om...
Även sugen på att se nästa del i "The Hobbit". Ser ut som om det blir mycket bio i vinter ;)

Hittat det mesta Här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)