måndag, mars 31

Då var seglingen igång igen

Är hemma efter en helg i Lysekil. Har tillbringat mesta tiden på vattnet även om det inte vart så mycket vind. Halva lägret har väl bestått av vi legat och guppat på och knappt rört oss framåt och det var väl egentligen bara på lördag eftermiddag som det blev segling på riktigt.
Men lägret har varit kul ändå och väldigt intensivt. Har inte direkt fått någon sovmorgon och dessutom så ställde man ju fram klockan så idag har jag varit rätt trött och nästan helt borta. Skippade träningen p.g.a detta och nu sitter jag och slappar framför TV'n. Hoppas på att vara lite piggare i morgon.

Hade med mig kameran men jag han inte ta några bilder (då fattar ni hur intensivt lägret var), men tog lite selfies med Helenas mobil så ni får några av dem..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)