onsdag, december 24

God jul!

Hej! just nu sitter jag och myser under en jättegosig filten som jag gav till mamma i julklapp (någon baktanke med det?). Nej skämt å sido. Jag tycker inte att man ska bry sig så mycket om hur många julklappar men får eller om det är allt som står på önskelistan. Det är roligare att ge och se anda vara glada. Det är mycket bättre glädjas över det och vara tacksam över det man får. Ens familj vill oftast att man ska få det allra bästa och man måste inse att alla inte har råd att köpa en dator, iPhone och systemkamera. Man kanske istället ska vara glad över den där gosiga filten och njuta av att vara tillsammans med sin familj.
Men nog med fina ord. Jag ville bara titta in för att säga God Jul. Nu sak jag ägna mig åt julkalendern, Karl Bertil Jonhsson, Svensson Svensson och spela sällskapsspel. Jag hoppas att ni får en riktigt bra jul!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en komentar så blir jag glad^^
(välj profilen: anonym eller namn/webadresss/nått sånt/)